Hålla ut, falla och fortsätta

Det känns som en svacka eller snarare ytterligare en gång då det hela går tillbaka till normala, ett misslyckande helt enkelt. Önskar att jag kunde hålla ut till på söndag, då åker jag bort i tre veckor.
Jag känner att jag måste hålla mig borta från mat. Vid flera tillfällen den senaste tiden så har jag svullat i mat, konstig mat. Det är inte så att jag beställer hem en pizza istället ställer jag mig och gör två knäckebrödsmackor och sedan två till och ytterligare två och så vidare.
Jag behöver inte något sådant den här veckan. Känner mig alltid trött  efter sådana fall. Tung i magen och bara opepp på allting. Då kan jag bli liggande på soffan nerborrad under en filt och bara låta dagen gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0