En viktig berättelse #2

Jag lovade mig själv att jag skulle skriva om mina motgångar och svackor. Nu har jag svikit mig själv. Jag loggar in på bloggen och klickar på nytt inlägg och sedan säger jag till mig själv att det inte går så bra nu och att jag därför inte har någon anledning att skriva. Det är just därför jag har en anledning att skriva, skriva ner sanningen. Och inte bara låtsats som att långa tidsperioder inte finns och skriva peppande inlägg när jag gått ner lite i vikt. Jag tänker inte vänta till imorgon för att erkänna att jag har ett problem med min vikt, vänta tills när jag känner mig redo för att gå ner i vikt för att skriva i bloggen.
Även om det kanske inte blir hälsosamma matlistor och träningsberättelser på ett tag blir det sanningsenliga inlägg om hur en riktig viktminskning ibland kan te sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är jobbigt med svackor och motgångar. jobbigt att erkänna det för sig själv och andra också, hoppas du kommer igång snart! :)

2010-08-30 @ 21:07:09
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Tess

Starkt av dig att skriva det!

2010-09-01 @ 09:41:13
URL: http://missviktig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag ligger på 65 kg till 1.74, försöker verkligen gå ned...åh, hur har det gott för dig?

2011-10-25 @ 23:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0